Politica de confidentialitate 
 

Securitatea datelor dumneavoastră personale şi protecţia confidenţialităţii sunt prioritare pentru noi! 

De aceea, luăm toate măsurile de securitate necesare pentru a simţi în siguranță totală când vizitați ursula-sandner.com. Aceste măsuri se aplică atât în procesul de plată cât și tuturor datelor pe care le-ați pus la dispoziția noastră. 

  1. Colectarea și utilizarea datelor dumneavoastră

Pentru a putea procesa comanda în cel mai bun mod posibil, vom păstra datele necesare și le vom transmite către compania de livrare. În cazul în care pierdeți documentele, rugăm contactați echipa noastră de relații clienți. vom trimite o copie a comenzii. Transferul neautorizat către terți al datelor dumneavoastră personale este exclus. 

  1. Este important pentru noi ca dumneavoastră puteți influența activ timpul și locul livrării în conextul unei comenzi și livrări ușoare, înainte sau chiar în timpul transportului. În cazul în care compania de transport oferă diverse opțiuni de livrare, dorim și noi oferim acest serviciuPentru ca firma de livrare poată oferi un anumit interval pentru livrare sau pentru a oferi opțiunea de a alege o altă dată de livrare, vom pune la dispoziția firmei de curierat date personale, mai exact adresa și adresa de e-mail, iardacă e specificatși numărul de telefon. Dacă e necesar, veți primi un e-mail sau un sms de la agentul firmei de transport, fapt ce permite ajustați locul / timpul livrării sau fiți informat în legătură cu perioada de livrare.

Această transmitere este o parte obligatorie a relației contractuale cu cristinamiculete.ro și nu poate fi evitată. 

  1. În plus, există posibilitatea apelăm la companii din afara Spațiului Economic European (SEE) pentru a ne sprijini în desfășurarea activității noastre și pentru servicii de relații cu clienții. Printre serviciile externalizate se numără, spre exemplu, listarea de produse noi, crearea și traducerea produselor în magazin, mentenanța generală a magazinului, servicii de traducere, de audit și/sau de control al stocurilor. Acești furnizori de servicii au acces la datele personale ale clienților doar atunci când au nevoie de aceste date pentu a-și putea desfășura activitatea
  2. Standardele de siguranță

Pentru transferarea datelor, site-ul www.cristinamiculete.ro utilizează așa numitul sistem de securitate SSL cu criptare de 128-biţi. Această tehnologie oferă cea mai bună securitate posibilă fiind folosită și de marile bănci pentru protejarea datelor electronice. Veţi putea ști dacă un site folosește transmisia încriptată de date dacă vedeţi simbolul unui lacăt încuiat pe bara inferioară de stare a browser-ului. 

Pentru a proteja datele transmise prin formulare online folosim în anumite cazuri serviciul reCAPTCHA oferit de Google Inc. Serviciul este folosit în special pentru a diferenția datele introduse de utilizatori autentici de cele transmise în scopuri ilegale prin programe de calculator sau procese automate. Acesta include trimiterea adreselor IP și a altor eventuale date cerute de Google pentru serviciul reCAPTCHA. Colectarea de date este supusă reglementărilor privind Politica de confidențialitate Google (Google Inc.). Mai multe informații despre Politica de confidențialitate Google găsiți la linkurile următoare: http://www.google.de/intl/ro/privacy sau https://www.google.com/intl/ro/policies/privacy/. 

  1. În detaliu, garanția noastră de securitate:
  • Pentru a ne asigura sunteţi protejaţi în timpul sesiunii de cumpărături, folosim criptarea SSL de 128 biţi (secure socket layer protocol) pentru toate tranzacţiile. Acest lucru înseamnă , ori de câte ori ne trimiteţi date precum adresa dumneavoastră sau alte date personale, acestea vor fi codificate astfel încât nimeni nu le poate accesa în afară de noi și dumneavoastră. 
  • Niciun client al cristinamiculete.ro nu a întâmpinat probleme legate de posibila utilizare ilegală a cardurilor de credit sau a informațiilor bancare. Dacă totuși ar apărea un caz de abuz în legătură cu o comandă de pe site-ul nostru, rugăm adresați băncii emitente a cardului dumneavoastră, deoarece ei sunt cei în măsură descopere și rezolve această problemă. 

Datele cu caracter personal vor putea fi dezvaluite fara consimtamântul dumneavoastra în caz de litigii/dispute privind fraudele la plata catre urmatorii destinatari: Bancile implicate în platile online, Organismele Internationale de Carduri si Furnizori de servicii/produse, respectiv conform Legii, catre institutiile abilitate.  

In conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/200, clientii nostri au urmatoarele drepturi: 
1)  Dreptul la informare (art.12) 

2)  Dreptul la acces la date (art.13) – dreptul de a obtine, la cerere si în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de operatorul de date. 

3)  Dreptul la interventie (art.14) – dreptul de a solicita operatorului de date, printr-o cerere scrisa si în mod gratuit, urmatoarele: 

  1. a)  rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor incomplete, inexacte sau prelucrarilor nelegale;
       b)  transformarea datelor personale nelegale în date anonime; 
       c)  notificarea tertilor cu privire la operatiunile prevazute la lit. a) si b). 
    4)  Dreptul la opozitie (art.15) – dreptul de a se opune, în mod gratuit si printr-o cerere scrisa, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari. 

5)  Dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea drepturilor garantate de lege si care au fost încalcate. 

6)  Dreptul de a face plângere la autoritatea de supraveghere (art.25). 

  

Responsabilitati privind produsele 

S.C. Satya Center S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea produselor achizitionate prin intermediul acestui site, in alte scopuri decat cele mentionate de producator. Returnarea produselor se poate efectua in conformitate cu dispozitiile OG 130/2000, iar pentru mai multe detalii va rugam sa vizitati paginaPolitica de returnare 

Limitari privind utilizarea anumitor tehnici de comunicatie la distanta 

Art. 1. – Urmatoarele tehnici de comunicatie la distanta necesita acordul prealabil al consumatorului: 
a) sistem automatizat de apel fara interventie umana (automat de apel); 
b) telecopiator (fax) 
c) adresa de posta electronica (e-mail) 

Art. 2. – Utilizarea altor tehnici de comunicatie individuala la distanta in afara celor prevazute la art. 1 nu este permisa daca exista un refuz manifestat de consumator. 

 
Lista cuprinzand tehnicile de comunicatie la distanta 
a) imprimat neadresat; 
b) imprimat adresat; 
c) scrisoare tipizata; 
d) publicitate tiparita cu bon de comanda; 
e) catalog; 
f) telefon cu interventie umana; 
g) telefon fara interventie umana (automat de apel, audiotext); 
h) radio; 
i) videofon (telefon cu imagine); 
j) videotext (microordinator, ecran Tv cu tastatura sau ecran tactil); 
k) posta electronica (e-mail); 
l) telecopiator (fax); 
m) televiziune (teleshopping). 

Litigii 

Prin folosirea,vizualizarea sau cumpararea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunostinta asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si Conditiile de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si S.C. Satya Center S.R.L. In cazul unor eventuale conflicte intre S.C. Satya Center S.R.L. si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila in minim 30 de zile lucratoare. 

Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare. 

Diverse 

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni Conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. 

Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii clientul isi isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea din magazinul virtual www.cristinamiculete.ro 

 
Politica de returnare 

 
Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la www.cristinamiculete.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. 

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta. 

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.cristinamiculete.ro 

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. 

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice. 

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: 

  1. a)  de la data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestari de servicii;
    b) din ziua în care consumatorul sau o parte terta, alta decât transportatorul si care este indicata de consumator, intra în posesia fizica a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
      

(i) în cazul în care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terta, alta decât transportatorul si care este indicata de consumator, intra în posesia fizica a ultimului produs; 

  

(ii) în cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terta, alta decât transportatorul si care este indicata de consumator, intra în posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese; 

  

(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua în care consumatorul sau o parte terta, alta decât transportatorul si care este indicata de consumator, intra în posesia fizica a primului produs; 

  

  1. c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apa, gaze naturale, energie electrica, atunci când acestea nu prevad vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilita, de energie termica sau de continuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.
     

Omisiunea informatiilor privind dreptul de retragere     
În cazul în care profesionistul nu a transmis consumatorului informatiile privind dreptul de retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expira la 12 luni de la sfârsitul perioadei initiale de retragere de 14 zile. 

În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informatiile privind dreptul de retragere în termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea de mai sus, perioada de retragere expira în 14 zile de la data la care consumatorul primeste informatiile respective. 

Obligatiile care revin profesionistului în cazul retragerii 
Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara întârziere nejustificata si, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii. 

Profesionistul ramburseaza sumele mentionate mai sus folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursarii. 

Fara a aduce atingere primului paragraph al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferita de profesionist. 

Cu exceptia cazului în care profesionistul s-a oferit sa recupereze el însusi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea pâna la data receptionarii produselor care au facut obiectul vânzarii sau pâna la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiata. 

Obligatiile consumatorului în cazul retragerii 

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului în care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spatiilor comerciale, în cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin posta. 

  

Exceptari de la dreptul de retragere 
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce priveste contractele la distanta si contractele în afara spatiilor comerciale urmatoarele: 

–  contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist; 

–  furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere; 

–  furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; 

–  furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; 

–  furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator; 

–  furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente; 

–  furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a caror livrare nu poate fi efectuata înainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla; 

–  contractele în cazul carora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de întretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de întretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare; 

–  furnizarea de înregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare; 

–  furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii; 

–  contractele încheiate în cadrul unei licitatii; 

–  prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidential, transport de marfuri, închiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, în cazul în care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica; 

–  furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere. 

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.cristinamiculet.ro.